luni, 19 ianuarie 2009

Decoruri perfecte, culori alese pe speanceana

Dragi mirese fashioniste rubrica asta o sa fie pe gustul vostru !

In cautarile mele pentru o tema perfecta a unei nuntii am dat peste niste idei deosebite pe care nu le pot lasa ascunse in inima internetului si trebuie sa le aduc aici.
(dati click pe poze ptr o vizualizare mai buna ;) )

Trebuie sa marturisesc ca rozul nu e chiar alegerea mea dar aranjamentul floral pentru buchet e unul de exceptie, simplu, elegant si deloc plictisitor ! Dar urmatoarea rochie de mireasa pur si simplu mi-a taiat respiratia, este superba!


Pentru un cuplu curajos am gasit aranjamentul de mai jos in culori foarte in voga. Clar iubesc lacaramioarele ... aduc o nota de prospetime in orice circumstanta!


Aranjamente cu greutate intr-un anotimp mai putin prietenos nuntilor : iarna.


De final o nunta simpla as spune eu cu decoratiuni pline de creativitate si buget redus.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu