sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Nunta perfecta pentru miri sau pentru oaspeti?

Cand esti in postura de mireasa este extrem de dificil sa faci diferenta intre organizarea unui eveniment de importanta stelara si ceva incarcat de emotie, de intimitate, cum e nunta ta.
Intai de toate cererea in casatorie e ceva foarte intim care te leaga de partenerul tau mai mult ca orice. Dupa acel "da" preliminar si "DA-ul" final e o nebuloasa in mintea unei mirese!

Sunt in pozitia in care organizez evenimente iar al meu vreau sa fie cel mai spectaculos ! Dar asta zic toate miresele probabil... Vrem ca pentru toata lumea sa fie o zi nemaivazuta. Ajungem sa aducem pe mesele nuntasilor aranjamente florale cat o padure tropicala, sa punem fundite, panglici si baloane ca la balul absolvirii si uitam cel mai esential lucru : nunta e o sarbatorire cu cei dragi inimii !

Prietenelor mele in suferinta, mirese : sa nu ne pierdem in detalii!
Cu ce o sa ramana oaspetii dupa nunta ? :

Poate ca vor admira: esarfele superbe culoare ciresului japonez pe care le-ai facut pe comanda speciala pentru domnisoarele de onoare
SIGUR vor iubi : rochia pe care si-au cumparat-o special pentru nunta ta si ce inspiratie grozava au avut ei insisi

Poate ca vor admira: efortul tau de a aduce un magician la nunta pentru a anima atmosfera
SIGUR vor vrea : sa le aduci in mama ma-sii odata (scz limbajul) mancarea aia ca sunt lesinati de azi dimineata de cand tu tot faci sedinte foto interminabile

Poate ca vor admira: aranjamentele tale de masa gigantice ... deosebite in felul lor
SIGUR vor vrea : sa discute cu prietenii lor cu care stau la aceiasi masa dar nu reusesc sa isi vada fetele de frunzele care atarna sau lumanarile cu picior ce le dau transpiratii

Poate ca vor admira: marturiile nuntii - rama foto suflata cu argint gravata cu numele voastre si data nuntii
SIGUR vor vrea: rama foto suflata cu argint

Poate ca vor admira: montajul de jumatate de ora cu pozele voastre preferate ce pentru voi au fiecare o semnificatie speciala
SIGUR vor vrea: sa vorbeasca cu voi fata-in-fata macar 10 minute pe tot parcursul nuntii si sa va spuna din suflet urarile de nunta

Poate ca vor admira: dansatorii profesionisti pe care i-ati angajat sa ii uluiasca intr-un tango celebru
SIGUR isi vor dori: sa danseze pe Macarena ... ei insisi !

Morala este sa nu ne pierdem in detaliile nesemnificative care nu vor lasa o impresie sincera in mintea oaspetilor nostrii. Cat mai simplu e cat mai elegant si SIGUR e mai putin obositor pentru mireasa! Mai trageti o privire in rubrica INSPIRATIONAL si veti gasi si idei mici cu efecte uluitoare.

3 comentarii:

  1. Am ajuns pe blogul tau intrand dupa miresici.ro , insa din pacate nu am retinut IDul tau de acolo. Mi-a placut ce ai scris mai sus si m-am gandit si la alte miresici ca ar avea de invatat referitor la articolul tau.
    Sper sa nu te superi ca am postat articolul pe miresici.ro dar am specificat ca tu l-ai scris.
    Daca nu esti deacord te rog sa-mi spui si promit sa-l sterg.
    ( http://www.miresici.ro/showthread.php?p=1736853&posted=1#post1736853 )

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,

    in primul rand, felicitari pentru articol. Ai pus exact punctul pe i. Desi nu sunt de acord cu rama de argint, ai avut toata dreptatea din lume cand ai spus ca invitatii vor si ei un 10 minute in care sa le ureze mirilor din suflet ce au a le ura.

    Sa stii totusi ca un magician este foarte apreciat la nunta. O spun cu cat de multa obiectivitate pot, avand in vedere ca si eu sunt magician si sunt invitat la nunti, in special in Iasi. Lumea cheama magicieni pentru ca sunt oameni de show, care pot tine o sala intreaga de oameni in "sah", atenti. Plus, cine din prietenii lor crezi ca s-ar fi asteptat la un magician?

    Am scris si eu un articol pe tema asta,
    cine e interesat il gaseste pe mydas.ro.

    Multumesc pentru rabdare,
    o zi buna :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru comentarii, ma bucur tare mult ca v-a placut articolul!Din pacate m-am lasat luata de valul ocupatiilor zilnice si nu am mai continuat cu blogul acesta... Dar promit ca o sa reincep activitatea caci ideile curg trebuie doar sa stau sa le pun pe laptop :)

    RăspundețiȘtergere