duminică, 8 martie 2009

Crisis of credit visualized

CRIZA ne-a cuprins pe toti cu siguranta la nivel psihologic. Majoritatea prietenilor incep sa imi spuna cum vor sa puna bani deoparte, cum vor sa isi rationalizeze cheltuielile, deci pana aici numai lucruri bune din criza asta, devenim mai responsabili. Totusi platesc pe chirie dublu din valoare normala si din salariul din care imi mai ramaneau 10 mil lunar acum nu mai imi ramane nimic. Va promit ca nu am devenit mai cheltuitoare:)

Odata la x ani economia trebuie sa se "purifice" si atunci apar crizele astea care sa ne mai trezeasca la realitate si care au si efecte mai putin placute, mai ales pentru tarile fara fundatii solide.

In Romania a fost un mare boom dupa revolutie si pana acum a fost intr-o continua explozie in care nu am avut timpul necesar si nici nu eram nevoiti sa stam sa analizam ce ni se intampla. Branduri sclipicoase ne-au incantat ochii avizi de noutati. Am inceput sa ne dezvoltam propiile afaceri mai mult sau mai putin legale care ne-au dat acces la multe lucruri sclipicioase si ne-au creat un statut social.

Problema e ca tot romanu` in dorinta sa arzatoare de castig si-a "furat singur caciula", cum s-ar spune pe la noi. Ne-am vandut unii altora nu numai bunurile materiale dar unii si sufletele facand compromisuri din care nici un imprumut nu ii mai scoate. Ehh ... acum sunt destul de inversunata pe noi, toti romanii care ne uram tara, pentru ca noi am adus-o in halul asta. Toata lumea ne-a furat de sute de ani si iata ca mai avem inca lucruri de furat...deduc de aici ca am fost o tara chiar bogata, poate chiar suntem ... S-au scris multe pe tema asta dar acum chiar am gasit ceva super tare, criza ilustrata in filmuletul de mai jos, cum am spune "crisis for dummies". Enjoy! Vor fi garantat niste minute petrecute cu folos!

l-am pus in doua parti sa aiba rezolutie mai buna :)

All the credits go to Jonathan Jarvis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu