miercuri, 11 martie 2009

Nuante.

Intr-o zi depresiva ca azi, eu care nu sunt incantata sa primesc flori, vreau flori pe biroul meu. Nu stiu sa imi explic de ce, dar simt ca asta o sa ma binedispuna. Cateodata e bine sa incepi dinafara - inauntru terapia. Oricum azi e o zi ingrozitoare! Puiul a calcat stramb pe aripa unei buburuze si acum ii schiopateaza inima. Anywho ...

Am selectat cateva buchete de flori potrivite pentru mirese dar si pentru domnisoare de onoare.
O mica lectie de simobolistica:
Trandafirul este cea mai cunoscuta floare si este simbolul pasiunii, dragostei, al frumusetii, al razboiului si al politicului. Trandafirii rosii sint mesageri dragostei, nefiind conceputa o zi de Sfintul Valentin fara ei. Trandafirii albi simbolizeaza puritatea, iar cei galbeni gelozia si infidelitatea. Crizantema inseamna, in limba greaca, „floare aurie“ si este simbolul vietii lungi in cultura japoneza. Garoafa este considerata de catre chinezi simbolul casatoriei, cu toate ca la noi mai mult se asociaza cu inmormantari. Margareta este un simbol al inocentei. Floarea de „nu-ma-uita“ este o rugaminte de aducere aminte. Legenda spune ca „nu ma uita“ au fost ultimele cuvinte rostite de un tinar indragostit care a cazut intr-un riu intinzindu-se sa culeaga un buchetel de flori de „nu-ma-uita“ pentru iubita sa. Floarea de iris este asociata cu vesnicia sufletului, deoarece zeita greaca a curcubeului, Iris, cobora pe curcubeu sa aduca mesaje din partea zeilor si sa ia sufletele femeilor pentru a le duce pe lumea cealalta. Iasomia este simbolul hindus pentru iubire. Crinul inseamna puritate, castitate si inocenta; crinii albi reprezinta puritatea Fecioarei Maria – Arhanghelul Gavril a fost adeseori reprezentat cu un crin alb in mina in timp ce vestea nasterea Mintuitorului. Lotusul este simbolul asiatic pentru nastere si renastere deoarece isi deschide petalele la rasaritul soarelui si le inchide la apusul soarelui; este un simbol al fertilitatii si creatiei. Orhideea reprezinta perfectiune. Floarea soarelui este simbolul infatuarii si al capriciului (spun unii - cu asta nu sunt de acord)




Imi plac din ce in ce mai mult aranjamentele cu fluturi.


Penele sunt in voga! Chiar si in decoratiunile de masa.


















Si nu mi-a luat flori pentru birou ... devine din ce in ce mai rau.

5 comentarii:

  1. :x...ca de frumoase sunt!!!...

    p.s. ...acum ai si flori...:-)

    RăspundețiȘtergere
  2. da! am flori de imprumut pana imi trece supararea nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ai vazut "rachel getting married"? Povestea n-are nici o legatura cu blogul tau, dar "decorul" pe care se intampla, organizarea nuntii care la un moment dat te epuizeaza pe tine... merita, macar pentru o aroma de nunta tipic yankee :)
    ..si chiar sunt chestii de retinut pe acolo...

    RăspundețiȘtergere
  4. ...asta apropo de "Nuante"-le tale :)

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca mi-a scapat filmul asta :( dar l-am notat si il bag in agenda de weekend ca idei de decoratiuni am nevoie la ce preturi dau agentiile astea de "florari" :P

    RăspundețiȘtergere