miercuri, 25 mai 2011

Bridesmaids (2011)

Dragi mirese (viitoare sau foste) acesta  este film care NU face parte din categoria clasicelor comedii romantice legate de nunti. Dupa ce am revazut pe HBO de jdemii de ori  Bride Wars (recunoscand ca de jumatate din jdemiile de ori chiar m-am uitat macar la jumatate din el :)), am vazut trailerul pentru Bridesmaids si l-am declarat filmul anului pentru mirese!

Imi place pentru ca nu abereaza despre vise colorate ce au loc doar in scenariile hollywoodiene, ci de realitatea unei nunti. Kristen Wiig asul din maneca al showului Saturday Night Live, este o femeie de 30 de ani care este rugata de cea mai buna prietena sa fie domnisoara de onoare. Clasic pana aici dar ea va sta langa alte cateva domnisoare de onoare ce ii vor face nervii sa se intinda la maxim cu tot felul de ciudatenii si obiceiuri pe care le considera prostesti. Ea incearca sa pastrezele aparentele unui fericit eveniment cand de fapt, in sufletul ei, se teme ca va ramane singura si parasita de cea mai buna prietena.

Ma duc sa il vad la cinema si fac un update la articol sa vedem daca mai sunt la fel de entuziasmata! are totusi pe IMDB nota 7,7 deci promitator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu