joi, 5 mai 2011

Rochii de mireasa Maria Lucia Hohan 2011

De obicei imi fac documentarea cautand pe site-uri si publicatii internatioale dar am zis sa ma uit si in ograda noastra. Am cautat o colectie autohtona care sa imi faca cu ochiul si sa fie realmente deosebita si am gasit ceva ce se regaseste atat in mediul international dar si national: Maria Lucia Hohan. Mi-au ramas intiparite modelele ei de rochii de mireasa, poate si din cauza fotografiilor de prezentare in care s-a folosit cu mare inspiratie masca neagra, un stil de fotografie pe care nu l-am vazut pana acum in peisajul rochiilor de mireasa. In portofoliul ei veti gasi si rochii de ocazie, de domnisoare de onoare dar si cateva piese de zi.

Brandul MLH a luat mare avant in acest an de cand a prezentat o colectie de rochite de balerina ce a coincis cu fenomenul creat de filmul Black Swan. Cu toate ca intr-un comunicat dat chiar de ea, avea aceasta colectie creata din vara lui 2010, deci fara legatura cu acest film, doar o coincidenta fericita pentru vanzarile ei :). Acum creatiile MLH se regasesc intr-unul din cele mai mari magazine online de pe segmentul de lux: www.luisaviaroma.com.

Liniile fluide ale rochiilor sale de mireasa denota o atitudine romantica si indrazneata si sunt executate in mare parte din voal, dantela si matase. Rochiile sunt afisate si le puteti cumpara de pe siteul ei.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu