duminică, 1 mai 2011

Royal fashion. Tinute. Palarii.Palarii.

Acum deja este prea mult comentata rochia de mireasa a lui Catherine asa ca sa trecem la invitatii de seama si mai ales la tinutele lor. Deja presa a inceput sa isi exprima parerile pro si contra anumitor excentricitati iar domnisoarele au inceput comenzile catre casele de moda pentru alte evenimente mondene in care vor sa straluceasca la fel de tare precum celebritatile de la aceasta nunta. Am selectat din online tinutele cele mai interesante si comentate.

Printre castigatori se numara cele trei doamne de mai jos: Carole Middleton, ce a ales o tinuta de culoare bleu pal de Catherine Walker si o palarie superba Jane Corbett. Am vazut o mama foarte mandra de fiica ei. Imi este clar de la cine a mostenit Catherine stilul. Regina a avut o rochie vesela Angela Kelly. Iar Camilla a purtat o tinuta cu broderii manual executate de Anna Valentine.


Printesa Anne mi-a atras atentia prin faptul ca a avut o tinuta destul de colorata, cu imprimeu floral si o palarie impunatoare. Insa fiica ei Zara Phillips (o poza mai jos), a fost imbracata de Paul Costelloe, a fost in contradictie cu tinuta mamei ei, fiind prea sobra si rece pentru eveniment.



Cum ar fi fost sa ramana toata lumea la culorile pastel: plictisitor! Asa ca au aparut si cateva pete de culoare ca cele doua printese Beatrice si Eugenie de mai jos, care de aceasta data au avut inspiratia sa poarte ceva pana la genunchi. Am vazut comentarii de la cele mai rautacioase (aranjamentele de tort nu se poarta pe cap :)) pana la cele de lauda pentru indrazneala lor. Din punctul meu de vedere au mers prea departe, incercand prea mult sa iasa in evidenta, chiar daca palariile au fost executate de faimosul Philip Treacy.

Tara Palmer Tomkinson a avut o rochie ce mi-a placut foarte mult semnata Deborah Milner, de un albastru regal electric. Palaria executata tot de Philip Treacy mi-a placut si ea, extravaganta dar presupun ca in limitele normale la ce "gradini botanice de cap" am zarit pe acolo.

Printre castigatori in comentariile citite de mine se afla si Lady Sophie Windsor care a avut o haina si o rochie de cocktail semnate de Giorgio Armani Prive, cu umeri ascutiti si o palarie foarte artistica. Poate palaria e putin cam farfurie zburatoare dar e in liniile  trasate de rochie.


Sotia Prim Ministrului David Cameron, Samantha, a avut o rochie de matase Burberry foarte frumoasa, dar a dezamagit prin faptul ca a rupt traditia palariei purtand o agrafa de par cam sclipiciosa si parul prea putin aranjat. Deci pe scurt prea...normala pentru ocazie.


Chelsy Davy a ales o rochie pe aceleasi tonuri realizata de Alberta Ferretti. Insa prea stramta pentru statura si bustul ei amplu - concluzionand criticile ea iese cel mai des pe lista celor prost imbracati!


Dintre celebritatile de seama Victoria Beckham m-a speriat cu o rochie de inmormantare, machiaj prea strident si o palarie tot neagra. Tinuta realizata la casa ei de moda cu totul prea trista.

Miriam Gonzales Durantes Clegg a avut o tinuta ce imi spunea ‘Ole!’ realizata de Miguel Palacio si o palarie Carmen Miranda. Multi au catalogat-o la "asa nu", eu am gasit si cateva poze unde tinuta arata chiar foarte bine insa nu la acest eveniment.

Cele trei fiice ale lui Earl Spencer, fratele Dianei au contribuit si ele la spectacolul palariilor cu succes.


Pippa Middleton mi-a atras atentia si cu rochia ei de seara care a respectat linia rochiei purtate ca domnisoara de onoare si a prins-o foarte bine. tenul ei usor masliniu s-a potrivit foarte bine cu culoarea rochiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu