marți, 31 mai 2011

Torturi delicioase pentru nunta


Titlul pus articolului ma duce cu gandul la lucruri necurate, pe o asemenea tematica, a nuntii, chiar ca te apuca cele mai necurate ganduri legate de torturi (cu accent pe u) :) Iar tortul de nunta este un subiect ce imi da fiori, asta si din cauza ca propriul meu tort de nunta a avut un mic accident inainte sa ajunga la mine si era turtit pe o latura...va dati seama ce surpriza placuta sa ai la miezul noptii! Dar o ascund din nou in coltul de amintiri ingropate si pe aceasta.
Am facut o cautare pe cele mai cerute torturi de nunta si am tras concluzia ca ies castigatoare torturile cu martipan, asta pentru ca poti obtine un design cat mai elaborat. Dezavantajul ar fi odata costul, caci martipanul cantareste mai greu, iar in al doilea rand gustul, eu una las deoparte invelisul de martipan ce imi da o senzatie de plastilina.
Dar da, tortul de nunta trebuie sa fie ceva deosebit. Mai jos avem unele din cele mai frumoase torturi votate in 2009, 2010 si 2011 la competitiile de profil din America. Am strecurat si 2 poze, cea de sus si pen-ultima cu torturi facute in Bucuresti la cofetaria Minimal , care mi s-au parut de foarte mare bun gust, fara a fi foarte sofisticate. Exact efectul dorit, un model special ce se potriveste la multe tematici si poate fi adaptat pe diferite nuante cromatice.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu