sâmbătă, 4 iunie 2011

Cununie civila cu stil


Dintre mondenitatile de zi cu zi mi-a atras atentia nunta lui Cabral si Andreea Patrascu, dar nu din cauza figurilor publice, ci din cauza rochiei purtate de Andreea. mai exact am surprins rochia perfecta pentru cununia civila: simpla, dar de foarte mare efect si bun gust. Dantela fina ce i-a acoperit decolteul Andreei a dat o nota extrem de senzuala rochitei corai, o culoare vedeta a anului. Iar Cabral s-a asortat purtand si el o cravata corai, care l-a prins foarte bine. Pantofii nu i-am vazut prea bine in poze dar a declarat ca sunt Pixie Shoes, brand pe care il cunosc foarte bine si stiu ca au numai pantofi superbi, asa ca sigur si acestia au fost pe masura!


Creatoarea rochitei pentru cununia civila este Deea Buzdugan. Nu am dat pana acum cu ochii de creatiile ei decat pe blogul Andreei unde a expus mai multe tinute care intr-adevar arata foarte bine. Mi-a placut ce am vazut, dar nu pot spune acelasi lucru despre siteul de prezentare al designerului care are foarte putine poze cu rochite si fara sa imi aminteasca in nici un fel de ceea ce am vazut-o pe Andreea purtand la evenimente. Probabil ca Deea Buzdugan nu conteaza foarte mult pe online ci pe recomandari directe sau cunostinte, iar avand-o pe Andreea ca "imagine" cu siguranta ii aduce destule cliente ;). Oricum de notat o rochita superba pentru cununia civila!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu