duminică, 5 iunie 2011

Invitatii de nunta handmade


Sunt foarte entuziasmata sa va impartasesc un site peste care am dat intamplator si pe care am descoperit o comoara de inspiratie in ceea ce privsete invitatia de nunta!  Este foarte greu sa ai ceva original, asta e clar. Majoritatea din noi incercam sa luam acel ceva obisnuit si sa ii dam o nota personala, iar cu putin noroc ne iese ceva un pic mai special decat modelul clasic. Dar cu aceste invitatii nu ai cum sa dai gres. Le-am descoperit pe siteul Ligiei Pop care este de fapt bucatar specializat in bucataria vegana fara foc. Pe siteul ei veti gasi retete foarte apetisante de mancare ce se poate prepara simplu si cel mai imposrtant sanatos. Are si un magazin online www.rawveganmall.ro bogat in alimente sanatoase. 

Sincer, nu am gasit cum de a ajuns la realizarea acestor invitatii de nunta inedite...poate o sa ne raspunda ea :). Invitatiile sunt lucrate manual cu foarte mare migala iar eu admir oamenii ce pot face astfel de minunatii si mai ales au rabdare si minutiozitate in ceea ce fac. Nu-i asa ca sunt niste invitatii de nunta superbe?









3 comentarii:

  1. Sunt foarte dragute. Daca sunt facute de tine, nota 10+.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc si mie mi se par foarte creative, insa nu sunt facute de mine, as vrea sa fac astfel de minunatii!

    RăspundețiȘtergere
  3. cautati quiling pe internet si veti sti sa le faceti

    RăspundețiȘtergere