marți, 10 ianuarie 2012

Marturii de nunta ceramice

Toata lumea incearca sa fie cat mai originala la nunta si sa ofere o amintire unica. Am dat astazi peste o modalitate prin care te poti asigura ca marturiile nuntii tale vor fi unice: atelierul ceramic Made By You.  Aici am gasit niste mici obiecte ceramice deosebite, majoritatea pictate de insasi utilizatorii lor. Asa ca iti poti lua de manuta viitorul partener de viata si sa va indreptati spre acest atelier sa vedeti ce minunatii puteti face. Evident ca daca mai aveti si un pic de talent la desen deja puteti face performanta! Pretul mi se pare foarte ok pentru un obiect de ceramica personalizat 100%. Pe site la ei aveti niste preturi orientative, de la 6 lei la 125 lei, voi trebuie sa platiti doar obiectul ales de la ei. 

Sunt sigura ca le puteti propune sa faceti mai multe marturii si pretul poate modifica, sau poate vi le pot face chiar ei cu modelul ales. Cu putina creativitate si bunavointa pot iesi niste minunatii de cadouri. Eu zic sa luati in calcul si aceste marturii de nunta originale, caci rafturile sunt indesate de chinezisme plastice. Pe ei ii puteti contacta pe site www.madebyyou.ro sau pe profilul lor de Facebook, www.facebook.com/madebyyou.ro .

Chiar si pentru o zi de relaxare si detasarea de cotidian eu o sa merg sa imi incerc talentul si va arat ce iese :).














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu